вторник, 10 марта 2009 г.

Emil Dimitrov - Емил (Album 2 disques)


BTA 1679/80

Сторона 1.
01 - Письмо маме. (Э.Димитрова, П.Матева, Ст.Димитрова)
02 - Пойте вместе со мной, друзья. (Э.Димитрова, Б.Карадочевой, Э.Димитрова)
03 - Дороги. (Э.Димитрова, В.Андреева, Э.Димитрова)
04 - Прощайте, товарищи. (Э.Димитрова, В.Андреева, Э.Димитрова)

Сторона 2.
01 - Будь со мной, любовь моя. (Ал.Йосифова, Ж.Кюлджиевой, К.Драгнева)
02 - С такой большой любовью. (Ал.Йосифова, В.Андреева, К.Драгнева)
03 - Возвратите мне та пора. (Э.Димитрова, В.Андреева, Т.Славова)
04 - Воспоминания. (Ал.Йосифова, Ж.Кюлджиевой, К.Драгнева)
05 - Трава. (Ал.Йосифова, П.Матева, Ал.Йосифова)

Сторона 3.
01 - Не уходи. (Болг. слова Э.Димитрова, Т.Славова)
02 - Не нахожу слов. (Э.Димитрова, В.Андреева, Т.Славова)
03 - Жизнь продолжает свой ход. (Э.Димитрова, Ж.Кюлджиевой, Т.Славова)
04 - Лунная девушка. (Т.Славова, Э.Димитрова - В.Андреева, Т.Славова)

Сторона 4.
01 - Смех. (Э.Димитрова, В.Андреева, Э.Димитрова)
02 - Скажите ей. (Ал.Йосифова, В.Андреева, Т.Славова)
03 - Ты в мой день. (Ст.Димитрова, Э.Димитрова, Ст.Димитрова)
04 - Маленькая пастушка. (В.Тодорова-Вл.Тошева, Э.Димитрова-В.Андреева, В.Тодорова)
05 - Эдит. (Ив.Маринова, П.Прокоповой, Эм.Георгиева)

Сопр. "Синьо-Белите"

Орган и вокал Владимир Тотев
Соло китара Тенко Славов
Бас и вокал Веселин Тодоров
Ритъм китара и вокал Николай Синджирлиев
Ударни инструменти Марсел Барух

Балкантон
Made in Bulgaria

Ссылка  Яндекс Диск




Комментариев нет: